تصویر ها با شما صحبت میکنند

 

ربط بیت به شاخص بورس آمریکا چیست؟؟

 

مطالعه رفتار سرمایه گذاران آمریکایی و تکرار آن رفتار ها!

 

 

انتظار رشد شاخص کل را دارم

در سبد خودم اطلس اضافه کردم

 

شرکت صنعتی بهپاک پس از مدتی درجازدن امروز با تقاضای مناسبی روبروست اما نقطه ورود تکنیکالی آن پس از شکست 620 تومان مهیا می شود. در آن صورت حدضرر تثبیت زیر مقاومت شکسته شده و حد سودها بترتیب 730 و 820 می باشد.

شرکت گلوکوزان از جمله نمادهای کم ریسک گروه غدایی است. شکست غلطی روی حمایت 284 تومانی اتفاق افتاده و امروز با تقاضای مناسبی روبروست. بشرط حفط حمایت مذکور با حدضرر تثبیت زیر آن و حدسود340 در کوتاه مدت و 420 تومان در میان مدت قابل بررسی است.

 

غدیس در نزدیکی خط روند نزولی کوتاه مدت خود است. سهم در واچ لیست برای گذر از خط روند باشد. شرط ورود کم ریسک پولبک به خط روند شکسته شده می باشد و در آنصورت حدضرر بازگشت به زیر خط روند و حدسود 1490 تومان است. پی بر ای سهم نیز نسبت به گروه شرایط خوبی دارد.

زعفران بهمن در تایم 15دقیقه ساختار خنثی دارد و زیر مقاومت 40000 قرار دارد در صورت شکست این مقاومت می تواند تا محدوده مقاومت بعدی حوالی 40800 تا 41000 رشد نماید.

در مورد بازار باید گفت اتفاقات منفی برای بازار رخ نداده اما تجربه این چند روز اخیر نشان می دهد اگر امروز نتوانند بازار را دوباره کنترل کنند با توجه به کم حجمی دیروز همان آش و همان کاسه خواهد بود .

البته انگیزه های جدیدی در بازار شکل گرفته مانند تحولات در بسته پیشنهادی دولت همچنین اتفاقات مهم پیرامون بازار می‌تواند شرایط را اندکی بهبود بخشد و البته از آخر هفته موج جدیدی از گزارش ها روی کدال قرار می‌گیرد که می‌تواند فضای بازار را تغییر دهد .

امروز بازار بتواند کمی گروه خودرو را کنترل کند می تواند شرایط مثبتی را رقم بزند .
یک نکته دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین و یا حذف دلار ۴۲۰۰ و تحولات این چنینی کمی دلار را تقویت کرده و چشم انداز تورم را صعودی و همین موضوع می‌تواند شرایط بازار را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
بهترین سناریو برای بازار حفظ مثبت ها و بدترین سناریو از مثبت به منفی رسیدن و اتفاق تلخ روز یکشنبه تکرار شدن است که می تواند امیدهای بازار را به ناامیدی بدل نماید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *