بازار امروز را در حالی آغاز می کنیم که دو روز آخر هفته قبل روزهای نسبتا بهتری برای بازار بود و کمی سهامداران را به روند آتی و شکل‌گیری یک جریان جدید در بازار امیدوار کرد اما این هفته هفته ای حساس و بسیار پر خبر برای بازار سرمایه است که به نظر خود را در سه موضوع بیشتر نشان می دهد اولین موضوع روزهای ابتدای هفته و حرکت دلار است که بازار بعد از مذاکرات اولین واکنش خود را به دلار خواهد داشت احساس می‌کنیم که دلار فعلاً در همین محدوده نوسان کرده تا اتفاق جدیدی رخ دهد.

موضوع دیگر بودجه است که یک شنبه به مجلس می رود و می تواند از همان روز اثر گذاری خود را در بازار بیشتر کند بازار سرمایه از تحولات تغییرات بهای تمام شده و اعمال قوانین واهمه دارد و برطرف شدن این ترس کمک بزرگی برای بازار خواهد بود.

و نکته سوم تغییرات دلار نیما است که آرام و آهسته به سمت رشد حرکت می‌کند و همین حرکت اگر در این هفته نیز ادامه داشته باشد پالس مثبتی برای بازار خواهد بود.

تمام این موارد را گفتیم همه چیز باید خود را در حجم بازار نشان دهد در حال حاضر بازار آن حجم قابل‌قبولی که بتواند نوید دهنده یک حرکت و رشد موج گونه را شاهد باشد ندارد و این پاشنه آشیل فعلی بازار است که بسیاری هم به آن چشم دوخته و تا وقتی بهبود نیابد سراغ بازار نمی آیند.

به نظر بازار امروز می‌تواند وضعیت بهتری را داشته باشد و چشم بازار به گروه خودرو است و اخبار و تحولات آن مثبت بودن این گروه نیز در بازار اثرات بسزایی خواهد داشت .

زعفران دی در تایم 15دقیقه در روند نزولیست و پس از شکست کف کانال نزولی کوتاه مدت سیگنال فروش باز صادر نمود.حمایت های پیش رو محدوده 36700 و 36200 و 35580 که مهمترین حمایت آن 35580 است

خودرو

پس از شکست خط روند در حال پولبک است

 

 

در کف خط روند هفتگی قرار دارد

 

در سقف کانال واگرایی میبینم

 

خرید جدید ممنوع

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *