دانش سرمایه

کتاب صوتی سپاه گمشده کمبوجیه

کتاب صوتی سپاه گمشده کمبوجیه نوشته‌ی محمدامین پورحسینقلی، درباره‌ی مردی است که از طرف دانشگاه برای پژوهشی علمی راهی قاهره می‌شود. او در این شهر تاریخی با دکتر شریفِ مصری وارد گفت‌وگویی درباره‌ی خاورمیانه می‌شود و صحبت‌ها به ماجرای ناپدید شدن سپاه 50 هزار نفره‌ی کمبوجیه می‌رسد.

در بخشی از کتاب صوتی سپاه گمشده کمبوجیه می‌شنویم:

من گفتم: «البته رومی‌ها همیشه با عقد و عروسی کارشون رو پیش نمی‌بردن تو همه‌ی سرزمین‌ها که کلئوپاترایی نداشتن که دلباخته بشه. پس لژیون کارش چی بود؟»

جولیو صادقانه جواب داد: «لژیون کارش رو خوب بلد بود. کشورگشایی می‌گرد.» و بعد با همان لحن طعنه‌آمیز ادامه داد: «همون کاری که استبداد ایرانی هم انجام می‌داد.» جوری این استبداد ایرانی را می‌گفت که انگار داشتن یک سنا و عنوان جمهوری روم آن را تبدیل به مهد دموکراسی کرده بود. شریف احمد با سر تایید کرد و گفت: «حالا هم جریان ادامه داره فقط امپراتوری‌ها و اسم‌هاشون عوض شدن.»

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سپاه گمشده کمبوجیه
نویسندهمحمدامین پورحسینقلی
گویندهمهدی رضایی
ناشر صوتیکانون فرهنگی چوک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
 
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *