دانش سرمایه

 کتاب صوتی دختر روی میل پرده

کتاب صوتی دختر روی میل پرده نوشته‌ی بهناز بدرزاده، درباره‌ی پیرمردی است که دچار زوال عقل شده است و تصور می‌کند همسرش او را به زور در اتاقی حبس می‌کند. او در توهمات خود با زن جوانی همنشینی و دوستی می‌کند و به خیالات او دامن می‌زند.

درباره‌ی کتاب صوتی دختر روی میل پرده:

پیرمرد در اتاقی زندانی است و باور دارد همسرش او را حبس کرده و هر روز به او قرص می‌دهد تا عقلش را از دست بدهد. پیرمرد زمانی که در اتاق تنهاست با دختر جوانی که به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهد و چشمانی سبز دارد، صحبت می‌کند. داستان صوتی دختر روی میل پرده به خوبی از عهده‌ی به تصویر کشیدن توهمات یک ذهن بیمار برمی‌آید و به شما کمک می‌کند تا از زوایه‌ی دیگری به این موضوع نگاه کنید.

کتاب صوتی دختر روی میل پرده مناسب چه کسانی است؟

بهناز بدرزاده قلم قدرتمندی دارد و با توصیفات دقیق و جذابی که ارائه می‌دهد شما را شگفت‌زده می‌سازد؛ بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت در میان داستان‌های ایرانی هستید کتاب صوتی دختر روی میل پرده را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی دختر روی میل پرده می‌شنویم:

دختر با موهای بلند خرمایی که حلقه‌های درشتش مرتب روی هم افتاده بودند، روی میله‌ی پرده نشسته بود و داشت ناخن‌هایش را سوهان می‌کشید. گفتم: «بیا پایین الان میل پرده می‌شکنه، بعد زنم پرتمون می‌کنه توی کوچه.»

چشم‌های درشت سبزش را خمار کرد و لب ورچید و گفت: «یعنی می‌خوای بگی وزنم زیاده؟! بدبخت زن ذلیل.»

نگاهی به لباس سرهمی زیتونی‌اش که توپ توپ‌های سفید داشت و فقط با یک بند پهن پشت گردنش بسته شده بود و هم‌رنگ چشم‌هایش بود انداختم و گفتم: «زن ذلیل نیستم، اما بدقولم نیستم. وقتی ازدواج کردیم عاشق هم بودیم حالا که دوتا پسر هم داریم اما نمی‌دونم یهو چه مرگش شده و منو زندونی کرده و به زور بهم قرص می‌ده.»

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختر روی میل پرده
نویسندهبهناز بدرزاده
گویندهمهدی رضایی، غزل بابایی، زهرا کامکار، بهاره سرمدی، آرمان رضایی، زینت دشتی
ناشر صوتیماهنامه چوک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
با خرید این محصول یک جلسه مشاوره رایگان کسب کار اینترنتی و 6 ماه آپدیت رایگان بهرمند میشوید
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *