کتاب صوتی

معرفی کتاب صوتی تقصیر من نیست

کتاب صوتی تقصیر من نیست نوشته‌ی مهدی عبدالله پور به داستان پیرزنی تنها و ناتوان می‌پردازد که می‌خواهد از خیابان عبور کند اما حاضر نیست ترحم دیگران را بپذیرد. این داستان، احساسات این پیرزن را به تصویر می‌کشد و تا پایان ماجرا، شما را با خود همراه می‌کند.

درباره کتاب صوتی تقصیر من نیست:

این کتاب صوتی داستان پیرزنی را روایت می‌کند که در گوشه‌ی خیابان به خاطرات خوش گذشته‌ می‌اندیشد و برای اینکه تغییری در روحیه‌ی خود ایجاد کند بیرون آمده است. او در خیابان احساس بدی نسبت به خود و دیگران پیدا می‌کند؛ چرا که بسیاری از رهگذران به او با دید تحقیر نگاه می‌کنند و از سر ترحم تصمیم می‌گیرند به او کمک کنند. با این اوصاف، او کمکشان را نمی‌پذیرد و ترسان و لرزان تصمیم می‌گیرد به تنهایی از خیابان عبور نماید. این پیرزن پس از تلاش بسیار خسته می‌شود و غرور خود را کنار می‌گذارد و از دیگران طلب کمک می‌کند، اما این بار با بی‌اعتنایی سایرین مواجه می‌شود و… .

در بخشی از کتاب صوتی تقصیر من نیست می‌شنویم:

پیرزن می‌لرزد، عرق می‌کند، تغییر رنگ می‌دهد، سعی دارد به جای قبلی‌اش کنار خیابان برگردد و با درخواست کمک مردم به آن طرف خیابان برود. اما از شدت ترس و دلهره پاهایش قفل می‌کند، توانایی برداشتن حتی یک قدم را هم ندارد. با گذشتن چند ثانیه به خودش می‌آید و بدون ذره‌ای معطلی به جای قبلی‌اش بازمی‌گردد. با آستین مانتواش عرق پیشانی‌اش را خشک می‌کند.مطالعه بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تقصیر من نیست
نویسندهمهدی عبدالله پور
گویندهمهدی رضایی، سوری رحیمی، مرضیه حیدری، علی فخاری، لیدا نیک فرید
ناشر صوتیکانون فرهنگی چوک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
 
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *