کتاب صوتی

معرفی کتاب صوتی آشفتگی

کتاب صوتی آشفتگی نوشته‌ی سجاد نیرومند، داستانی کوتاه درباره مردی است که شب‌ها تا دیروقت در رستوران کار می‌کند اما رویای چاپ کتاب خود را دارد. سرانجام بدهکاری و مشکلات زندگی، او را در مسیر دیگری قرار می‌دهد.

سجاد نیرومند را بیشتر بشناسیم:

سجاد نیرومند از نویسندگان و شاعران نسل جدیدی است که در شهر رشت زندگی می‌کند و پس از سال‌ها تمرین و نوشتن، تاکنون مجموعه داستان اتاق شماره 88 و رمان چند قدم روی مرز نسبیت در ژانر عاشقانه و روانشناسی را روانه بازار کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی آشفتگی می‌شنویم:

به پهلو می‌چرخد؛ چشمانش را باز می‌کند؛ آه عمیقی می‌کشد و دوباره چشمانش را روی هم می‌گذارد. دمر می‌شود؛ فکش را به روی بالش می‌مالد؛ پایش را تا زانو خم و چندبار بالا و پایین می‌کند. پتو را می‌کشد به رویش و دوباره سعی می‌کند بخوابد با زنگ تلفن از جا می‌پرد. پا میشود و به سمت تلفن می‌رود اما جواب نمی‌دهد دو شاخه را از پریز می‌کشد و بدون آنکه به دستشویی برود یا آبی به صورت بزند به سمت یخچال می‌رود و بطری شیر را سر می‌کشد و باقی ماکارونی را که از شام دیشب که درون دیگ کوچکی قرار دارد از یخچال بیرون می‌کشد و روی گاز می‌گذارد.مطالعه بیشتر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آشفتگی
نویسندهسجاد نیرومند
گویندهمهدی رضایی
ناشر صوتیکانون فرهنگی چوک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی

22 کتاب ثروت ساز

تیم دانش سرمایه آرکا برای آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مهارت های خودشون را در بازار ها مالی مختلف افزایش دهند ، 22 کتاب گردآوری کرده که به شما کمک میکند سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
 
دانش سرمایه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *