سهام پیشنهادی

زعفران نگین زرین تحویل شهریور ماه

در تایم فریم پنج دقیقه

احتمال تثبیت بالای محدوده مقاومت زیاد است

و میتوان در همین محدوده با حد ضرر خیلی کم

و برگشت قیمت به زیر همین سطح 16350 ورود نمود

با ریسک به ریوارد ارزنده و حد سود 16800 که مقاومت در تایم بالاتر می‌باشد

 

سهام پیشنهادی

در حال حاضر بازار چه از نظر حجم و چه از نظر تعداد صف فروش در سخت ترین روز های خود قرار دارد . شرایط روز های قبل  شاید با کمی درجه کمتر برای بازار امروز نیز تکرار شود .  
در کل  دو تا رویداد داریم . امروز قرار است جلسات خاصی برای حمایت از بورس برگزار شود که اعتقاد داریم این جلسات اگر با کمک های مالی و تزریق پول همراه نباشد هیچ فایده ای ندارد و فقط وقت تلف کردن است . بازار فعلی کاملا به اخبار و شوک های مثبت خبری بی توجه شده است و تنها شوک  های پولی است که می تواند آن را تکان دهد که هنوز چیزی در عمل دیده نمی شود . 
مورد دوم که از اول اردیبهشت می تواند کمی حجم معاملات به خصوص در نماد های بزرگ بازار را بیشتر کند افزایش دامنه نوسان است . این اتفاق می تواند به نقد شوندگی بازار کمک کند اما به نظر کافی نیست . یک زمانی ادعای بازار سرمایه این بود که با یک دکمه خرید می زنید و با یک دکمه می فروشید اما در حال حاضر فروش یک سهام هزار تومانی از فروش یک ملک چند میلیاردی سخت تر شده است . 
در کل امروز نیز احتمالاً این جو منفی برای بازار تکرار شود محرک خاصی هنوز وارد بازار نشده این محرک جریان های پولی است که باید وارد شود این جریانات پولی هنوز به دل بازار نزده است . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *