سهام پیشنهادی

شاخص گروه بانکی ها پس از واگرایی مخفی مثبت در اندیکاتور mfi که شاخص جریان پول است هدف سقف قبلی را نشانه رفت و پس از رسیدن به آن و ناتوانی در شکست، دوباره محکوم به افت شد.

حال این اندیکاتور گارد صعودی گرفته باید دید جریان پول به حدی می رسد که باعث غلبه تقاضا بر عرضه در این گروه شود یا اینکه قصد دارد دوباره به کف قبلی برسد

سهام پیشنهادی

سیمان مازندران با نماد سمازن پس از واکنش مثبت به خط روند بلند مدت صعودی با تقاضای خوبی همراه شد به طوری که در ادامه مقاومت 1220 را هم شکست و هدف 1800 را تولید کرد. تا زمانی که به زیر 1200 نفوذ نکرده هدف 1800 فعال است.

خط آبی رنگ خط روند بلند مدت است.

 

سهام پیشنهادی

یکی از سخت ترین کارهای این روزها نگاه کردن به بازار است و دیروز هم دیدیم که چطور برخی جان به لب رسیده و آن طور اعتراض می‌کردند .  به هر حال روزهای سختی را می گذارانیم و البته این روزها نیز می گذرد اما تحمل آن برای بسیاری آسان نیست و سخت شده است  . بازار تقریباً به جز در چند نماد به طور کلی قفل در صف فروش و کم حجمی و بی حجمی قرار گرفته بیش از ۵۰۰ نماد صف فروش شده و حجم بازار در شرایط جذاب قرار ندارد و درست در این شرایط برخی به فکر جمع و جور کردن بازار می افتند و آن هم ناکام می ماند .
بازار طوری شده است که دیگر شوک های خبری روی او کارساز نیست و  شوک درمانی با اخبار جواب نمی دهد . در کل بدون حضور جریان پول هیچ درمانی جواب نخواهد داد . همچنین شوک دادن به یک یا دو نماد نیز وقتی کل بازار در شرایط خوبی قرار ندارد فایده ای نداشته و باید به صورت جمعی باشد . 
برای امروز با توجه به اینکه قیمت ها خیلی تغییری نکرده نمی‌توان انتظار عجیب و غریبی داشت . شاید تلنگر اعتراض برخی جلوی سازمان باعث شود حمایت هایی از بازار شکل بگیرد ولی تا حالا این گونه حمایت ها قوی نبوده اند و تاثیر زیادی نداشته اند . معمولا در دفعات قبلی اعتراضات یکی دو روز بازار را مثبت می کردند که اعتراضات فروکش کند و اینبار هم ممکن است چنین اتفاقی بیافتد ولی با شرایط فعلی بازار و وضعیت سازمان احتمالا حمایت ها از دفعات قبل هم ضعیف تر است . 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *