سهام پیشنهادی

در حال حاضر بازار سهام به یکی از بی دفاع ترین بازار ها در برابر اخبار مختلف تبدیل شده است . در حالی که اخبار برجام روی بازار های مختلف تاثیر بسیار کمی داشت ، اما بازار سرمایه را کاملا به کما برده است . مثلا در دلار تاثیرش کمتر از هزار تومان بود و نتوانست دلار به قیمت های پایین تر از 25 هزار تومان بکشاند . 
نبود لیدر های قوی ، ادامه روند تصمیمات اشتباه مسئولین ، سو استفاده های حقوقی های فرصا طلب ، تنش های بالای سیاسی در داخل به خصوص با نزدیک شدن به انتخابات ، باعث افزایش بی اعتمادی بیشتر بازار و خروج پول از بازار سرمایه شده است . در حال حاضر از ابتدای سال جاری شاهد خروج بیش از دو هزار میلیارد از پول حقیقی ها از بازار سهام بودیم و تا زمانی که این شرایط تغییر نکند نمی توان انتظار خاصی از بازار داشت .
برای امروز هم به نظر بیشتر بازار درگیر صف های فروش خود می باشد . البته انتظار می رود با یک سری حمایت های دستوری اقداماتی برای جمع آوری صف های فروش بعضی از نماد های بزرگ و شاخص ساز بازار صورت بگیرد تا شاید بازار بتواند برای روز های آینده شکل متعادل تری پیدا کند .  

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *