گروه دارویی سبحان با نماد دسبحا در تایم روزانه بعد از شکست مقاومت محدوده 1900 باز به این محدوده رسید و مورد حمایت بازار قرار گرفت.

حد ضرر سهم زیر 1800 و اهداف سهم 2500 و 3000

 

بازار را در حالی آغاز می کنیم که دیروز اخر وقت تا حدی شرایط تغییر کرد و بیش از ۲۰ تا ۲۵ سهم بزرگ بازار رنج مثبت شدند طوری که نشان می‌داد اکثر آن ها معاملات مثبتی را برای امروز در پیش خواهند داشت .
به نظر طی دو روز پیش رو گزارش ۶ ماهه شرکت‌ها منتشر می‌شود که می‌تواند اثرات مثبتی را در بازار داشته باشد . نمونه هایی از این گزارش ها را در روز های قبل شاهد بودیم که این موضوع را تایید می کرد .
شرایط خوب بازار های جهانی و ثبات دلار در کانال 27 هزار تومان از جمله نکات مهم بازار است .
البته دیروز افت سنگین شاخص هم وزن در مقابل رشد شاخص کل باعث اعتراض خیلی ها شد که به منفی بودن اکثر نماد ها در روزی که شاخص کل مثبت شد اعتراض داشتند و البته حق هم دارند . هر مسئولی که آمده و رفته فقط توجهش به شاخص بوده و توجه چندانی به خود نماد ها و شرکت ها نداشته است و خیلی وقت ها نماد ها به اندازه شاخص رشد نکرده اند . این انتظار از رییس جدید سازمان می رود که کمتر به فکر پروژه شاخص سازی باشد و بیشتر به اصل ماجرا توجه کنند .
در کل برای امروز به نظر می رسد بازار چند مرحله مهم را در پیش داشته باشد احتمالاً ابتدای وقت معاملات ناشی از همان رنج های آخر وقت دیروز کمی مثبت آغاز کنند اما این مثبت محدود به همه نمادها نیست و از همین رو یک موج عرضه بعد از مثبت شدن برای کل بازار خواهد آمد . نقطه عطف بازار امروز این است که بتواند بر فشار عرضه ها غلبه کرده و دوباره شکل بهتری بگیرد .
در گروه ها جو فلزی ها ، پتروشیمی ها و معدنی ها بهتر است . اتفاق خوب دیگر اینکه بانکی ها شرایط بهتری پیدا کرده اند . بهترین حالت برای امروز این است که جریان های مثبت از این گروه ها شروع شده و به سایر گروه ها سرایت کند .

 

زعفران دی در تایم 15دقیقه موفق به شکست خط روند نزولی شد و هشدارهای رشد تا مقاومت های بعدی را صادر نمود.

فعلا توانسته تا مقاومت 22665 رشد نماید حد ضرر شناور را به زیر 22600 انتقال داده و منتظر تثبیت یا عدم تثبیت قیمت بالای این مقاومت می مانیم در صورت تثبیت بالای 22665 هدف بعدی 23000

 

نقره آبان در تایم یک ساعته بعد از رسیدن به مقاومت 20800 به حمایت 22100 برگشت و روی این حمایت در حال نوسان است.این نماد همچنان از عمق بازار کمی برخوردار است.

صندوق طلا تحویل آذر در تایم یک ساعته بعد از رسیدن به مقاومت 8780 تمایل به اصلاح نشان داد و در حال تشکیل حمایت در محدوده 8500 است.

خرید کم ریسک با شکست مقاومت 8780 و قرار گرفتن در مسیر صعود

برق عسلویه مپنا با نماد بمپنا در تایم روزانه در کف سالانه خود در محدوده 540 با افزایش تقاضا و رشد قیمت مواجه شد و با حد ضرر زیر 520 و اهداف 740 و 950 ارزندگی دارد

رشد شاخص کل 12552 واحد معادل 0.87 درصد و رشد شاخص هم وزن 4380 واحد معادل 1.11 درصد و نمودار روزانه هر دو صعودی
کلیت بازار اکثرا مثبت

ارزش معاملات خرد حدود 4700 میلیارد تومان

 

تعداد صف های خرید 134 نماد و تعداد صف های فروش 69 نماد
تعداد نمادهای مثبت 478 و تعداد نمادهای منفی 197

خروج پول حقیقی در حدود 185 میلیارد تومان
ورود پول به صندوق های درامد ثابت در حدود 65 میلیارد تومان

 

انتظار از شروع بازار در روز کاری بعد : متعادل مثبت

خرید میلیاردرها:

فرابورس فالوم ثزاگرس شفن خنصیر های وب گدنا

خفنر کالا سمایه دروز لپارس فافق حسیر

 

 

دوده صنعتی پارس با نماد شدوص در تایم روزانه در محدوده حمایت 61فیبوناچی تصحیح با افزایش تقاضا مواجه شد و توانست خط روند نزولی کوتاه مدت rsi را هم بشکند.

حد ضرر نماد زیر 1950 و اهداف 2550 و 3150

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *