در مورد بازار از زمان پیروزی رییسی در انتخابات شاهد حضور پول قوی و مدیریت شده در بازار بودیم که توانسته به صورت یک ضرب و بدون استراحت بازار را تا اینجا بالا بیاورد و تا زمانی که این پول در بازار به همین شکل بچرخد می توان انتظار ادامه رشد بورس را داشت . 
اما از طرفی شاخص به محدوده های روانی مهمی رسیده است و گذر از این محدوده ها با توجه به بازدهی بالای مدت اخیر می تواند سخت باشد به خصوص اینکه سهامداران خرد با نزدیک شدن به این محدوده در هفتته گذشته بیشتر در نقش فروشنده ظاهر شده اند و در حال خروج سرمایه هایشان هستند .
با این اوصاف در این هفته تقابل مهمی بین خریداران و فروشندگان صورت خواهد گرفت و تا حدودی تکلیف آینده بازار مشخص خواهد شد . توصیه می شود در خرید ها تمام جوانب احتیاط را در نظر بگیرید و جریان قدرت خریداران و فروشندگان را مدام رصد کنید .
به نظر بهترین حالت برای بازار در این هفته این است که کمی در این نقاط استراحت کند و سعی کند در نقاط فعلی تثبیت شود و سپس انرژی لازم را برای حرکت بعدی پیدا کند . 
در حاشیه بازار و در خبر ها سقوط یک به یک شهرهای افغانستان ، صحبت ها در مورد کابینه دولت جدید و از همه مهمتر ثبات در رشد دلار می تواند می تواند مهمترین اخبار باشد .
در خبر های نماد ها هم به نظر مهمترین خبر تکذیب شایعه افزایش سرمایه فارس است که خبر خوبی نبود  و می تواند امروز به بازار فشار بیاورد . به نظر کنترل و بازارگردانی این سهم در معاملات امروز بسیار مهم خواهد بود .

با توجه به تشکیل مثلث صعودی ادامه دهنده  
خرید هرمز با حد ضرر تثبیت زیر  1600 و حد سود اولیه ی  2200 قابل بررسی است  .  


خرید در قیمتهای بالا تر از  1800 ریسک بریوارد ارزنده ندارد  

⚠⚠⚠⚠
و از آنجا که قیمت از باند بولینگر بیرون زده است ، بهتر است صبر کنیم تا  قیمت در روزهای اینده به درون باند برگردد  .

با توجه به ساختار جدید حفره و قله، P/NAV = 0.6 و صورت وضعیت پرتفوی این شرکت

اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 3 ماهه منتهی به 1400/03/31 (حسابرسی نشده)

خرید این سهم با حد ضرر تثبیت زیر 628 تومن و حد سود اول 870 تومن، قابل بررسی است 

در مقایسه این دو نمودار که نمودار آبی رنگ شاخص گروه شیمیایی و نمودار بنفش رنگ شاخص گروه فلزات می باشد  ، بنظر این دو شاخص با یکدیگر همبستگی دارند ، و با توجه  به نمودار شاخص شیمیایی به سقف قبلی خود رسیده اما شاخص فلزی یک گام عقب تر است به نظر این فاز تاخیر جبران گردد ، در نتیجه گروه فلزات اساسی را جهت سرمایه گذاری بررسی نمایید .

با شکست سطح مقاومتی محدوده 1360 تومانی هدف محدوده 1760 را پیش روی دارد ، انتظار دارم با افت خیز بتواند به سطح 2300 نیز برسد 

با خروج از محدوده تراکم به نظر می رسد در میان مدت بتواند تا محدوده 2300 رشد کند ، مقاومت ها در تصویر مشخص شده است ، حد ضرر محدوده 1300 می باشد .

Bitcoin 

واگرایی کف از نوع HD+ معتبر است که یعنی روند صعودی ادامه دارد

معامله Long 
حداکثر اهرم مجاز : 10

منتظر یکی از دو سناریو فوق هستم

در صورت وقوع سناریو آبی
SL : 45100
TP : 46400 – 48000

در صورت وقوع سناریو سبز
SL : 46300
TP : 48000

به دلیل واگرایی منتظر حد سود دوم نمی مانم 

سودتان مبارک

بیت کوین

واگرایی سقف در تایم یک ساعته معتبر شد
با حد ضرر 45350
و حد سود های 44500 و 43100 وارد Sell خواهم شد

طلا 18عیار در تایم روزانه پس از شکست مقاومت داینامیک و پولبک به آن ،مقاومت محدوده 11150000 را پیش رو دارد که در صورتی که آن را بشکند می تواند تا 1200000 رشد کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *