شرکت دانش سرمایه آرکا با فعالیت مستمر در زمینه ی آموزش بورس در شیراز و شناساندن رمز و رازهای ارزهای دیجیتال، هموراه در معرفی آپشن های بازار سرمایه جهانی و آخرین دستاوردهای این بازارها کوشاست. یکی از اطلاعات مهم برای فعالان این بازارها، سایت های کاربردی است که بتوانند اطلاعات لازم را از آنها استخراج کند

photo album

سایت های داخلی و خارجی متعددی در زمینه بورس و ارز دیجیتال و … فعال است و اطلاعات مهمی را به تریدرهای مبتدی و حرفه ای انتقال می دهد. در این مقاله سعی بر آن است که سایت های مهمی که در تحلیل و آنالیز کاربردی تر و پیشرفته تر است معرفی گردد.

استفاده از یک سایت کاربردی و مفید بسیار سازنده است و اطللاعاتی که از آن استخراج می شود، می تواند انگیزه ادامه کار را بیشتر کند. زین رو فهرستی از سایت های مهم و منتخب را در اینجا قرار داده ایم. لازم به ذکر است آموزشگاه آرکا مسئولیتی در قبال سهت و سقم اطلاعات منتشر شده در سایت ها نخواهد داشت.

بازارهای جهانی بجز روز شنبه و یکشنبه بصورت 24 ساعته باز است و فعالیت های معامله گری در حال انجام است. شاید برای شما هم سوال پیش آمده که چرا در بازارهای جهانی امکان معاملات در 24 ساعت شبانه روز فراهم است؟

دلیل این امر این است که؛ بازارهای جهانی از کشوری به کشور دیگر دست به دست می چرخد، به گونه ای که ساعات کاری پیوسته بوده و با اتمام ساعت کاری یکی از مراکز، ساعت کاری دیگری شروع می شود ( یک نکته ارزشمند در این مقوله وجود دارد؛ در ساعاتی از روز، چندین مرکز همزمان باز است، در این تایم ها حجم بالایی از معاملات شکل میگیرد و این فرصت، فرصتی طلایی برای معامله گرها خواهد بود ). از طرفی بانک ها و موسسات مالی متعددی در ساعات مختلف در سراسر جهان باز است که قیمت ها را اعلام می کنند و چون خریدار و فروشنده زیاد است و بانک ها و موسسات مالی نیز مسؤل نقد کردن معاملات میباشند، بنابراین بدون نگرانی می توانید به نقدینگی دست پیدا کنید.

قبل از فعالیت در بازراهای مالی جهانی لازم است بدانید چه بازارهای مالی در دنیا فعال هستند

معروف ترین بازارهای مالی جهانی و ساعت کاری فارکس

ساعت کار بازار جهانی

از طریق آدرس زیر می توانید به سایت ساعات کاری کشوهای مختلف و همچنین اطلاعاتی که در معامله به آن نیاز پیدا میکنید دسترسی داشته باشید.

software engineer

سایت تریدینگ ویو TradingView

تریدینگ ویو (TradingView) یک سایت کاملا حرفه ای است که امکان تحلیل در بستر وب را فراهم کرده است و برای دسترسی به نمودارهای تحلیل نیاز به نرم افزار خاصی نیست. نرم افزارهایی که در این سایت قرار داده شده است بسیار پیشرفته و طبق جدیدترین متدهای تحلیلی و معامله گری است و خطوط روند و انواع خطوط مقاومت، محاسبات شماتیک حد سود و حد ضرر، تمامی جفت ارزها، شاخص ها ، الگوهای کلاسیک و هارمونیک ، کانال های فیبوناچی و ساده در این اپلیکیشن قابل اجراست. چراکه تمامی ابزارهای تحلیل تکنیکال بصورت حرفه ای و البته رایگان در بستر تریدینگ ویو فراهم است.

TradingView دقیقا همان سایتی است که بسیاری از تحلیل گران حرفه ای آنرا بستر تحلیل های خود قرار می دهند. شاید در ابتدای کار محیط تریدینگ ویو برای تریدرهای مبتدی سخت و پیچیده به نظر آید ولی با اندکی کار کردن، جذب روان و جذاب بودن این سایت می شوند.

نحوه ی استفاده از سایت TradingView

برای استفاده از سایت تریدینگ ویو لازم است ابتدا ثبت نام کرده و حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. نحوه ی ایجاد حساب کاربری بسیار ساده و به راحتی قابل انجام است.

آدرس سایت تریدینگ ویو TradingView:

نمای کلی از سایت TradingView :

سایت تریدینگ ویو TradingView

سایت مای اف ایکس بوک myfxbook

سایت مای اف ایکس بوک  ( myfxbook ) سایتی قدرتمند در حوزه ی بازارهای مالی جهانی است. این سایت یک داشبورد  کامل از آمار و خبرهای اقتصادی ، گفتگوها و مسایقات بازارهای مالی در سراسر جهان را در اختیار علاقه مندان به بازارهای جهانی قرار می دهد و یک معامله گر میتواند گزارشات مالی مورد نیاز خود را از این سایت و با امنیت بالا دریافت کند.

خدمات سایت myfxbook

  • تقویم و اخبار اقتصادی: در تقویم سایت myfxbook ، حوادث و موضوعات بر اساس روز، نوع دارایی معامله شده و میزان اهمیت آن دسته بندی می شود.
  •  اکانت اتوترید: با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید تریدرهایی که اکانت آنها به myfxbook متصل است را پیدا کنید.
  •  ردیابی حساب های جعلی
  •  نحوه ی محاسبات فارکس: مبنای محاسباتی که در سایت مای اف ایکس بوک وجود دارد شامل فیبوناچی ، نقاط محوری ، پیپ ، مارجین و حجم معاملات است.
  •  تجزیه و تحلیل های آماری پیشرفته
  •  اسپرد بروکرهای فارکس: به منظور مقایسه ی بروکرهای متصل به شبکه مای اف ایکس بوک ، اسپرد بروکرهای فارکس در این سایت نهادینه شده است.
  •  ذخیره تمامی فعالیت های صورت گرفته از زمان نصب برنامه

آدرس سایت myfxbook :

نمای کلی سایت myfxbook :

سایت مای اف ایکس بوک myfxbook

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *